Et nettverk av ressursskapere skal sammen gjøre Jesus enda mer synlig
I øst og vest, nord og sør, sitter det dyktige, kreative og kristne ressursskapere. Det skapes gode ressurser for barn og unge, voksne og eldre, men vi har troen på at ting kan bli enda bedre
– for sammen er vi sterkere.
Tro & Medier ønsker å være et knutepunkt. En organisasjon som kan bidra til at vi samler de kreative hodene i Kristen-Norge. Med omGud.net-leder, Kjetil Fyllingen i spissen, så Mastermind-prosjektet dagens lys fredag 2. mars.
Målet med Mastermind er å samle de organisasjonene i Norge som jobber aktivt med produksjon av ressurser på nett for å lære av, og med, hverandre. Planen er å ha jevnlig kontakt. Noen ganger på nett, for eksempel gjennom Skype, andre ganger møtes vi ansikt til ansikt.
Ønsker flere med
Fredagen ble brukt til å bli kjent med hverandre, og tilstede var Finn Olav Felipe Jøssang fra Connect, Arne Olav Røe og Kaja Løvdal fra sennep.net/Kristen nettverk, Kristin Askjer Lien fra iTro.no, Kjetil Fyllingen fra Preik.tv, Damaris, omGud.net og Tro & Medier og Simen Søvik fra Tro & Medier.
Det er flere som er interessert i å være med, og vi har troen på at Mastermind-gruppen kan vokse i tiden som kommer.
Kjenner du noen som burde vært med i gruppen? Ta gjerne kontakt med Kjetil Fyllingen.
Hvorfor strever du sånn?
– Jeg vil vi skal snakke ærlig om livet, vise hvem vi er bak fasaden, snakke frem ekteskap og relasjoner og gi verktøy til å holde livet ut.
Hode, ikke hale, i medielandskapet
Vi må begynne å definere mediebildet, ikke bare reagere på det. Vi er kalt til å være hode, ikke hale.
Ukas ros går til Partolken
Ukas ros går til Partolken, Maria Mork, for sin tilstedeværelse i sosiale medier med budskapet om at det er håp for ektepar som strever.