Et nettverk av ressursskapere skal sammen gjøre Jesus enda mer synlig
I øst og vest, nord og sør, sitter det dyktige, kreative og kristne ressursskapere. Det skapes gode ressurser for barn og unge, voksne og eldre, men vi har troen på at ting kan bli enda bedre
– for sammen er vi sterkere.
Tro & Medier ønsker å være et knutepunkt. En organisasjon som kan bidra til at vi samler de kreative hodene i Kristen-Norge. Med omGud.net-leder, Kjetil Fyllingen i spissen, så Mastermind-prosjektet dagens lys fredag 2. mars.
Målet med Mastermind er å samle de organisasjonene i Norge som jobber aktivt med produksjon av ressurser på nett for å lære av, og med, hverandre. Planen er å ha jevnlig kontakt. Noen ganger på nett, for eksempel gjennom Skype, andre ganger møtes vi ansikt til ansikt.
Ønsker flere med
Fredagen ble brukt til å bli kjent med hverandre, og tilstede var Finn Olav Felipe Jøssang fra Connect, Arne Olav Røe og Kaja Løvdal fra sennep.net/Kristen nettverk, Kristin Askjer Lien fra iTro.no, Kjetil Fyllingen fra Preik.tv, Damaris, omGud.net og Tro & Medier og Simen Søvik fra Tro & Medier.
Det er flere som er interessert i å være med, og vi har troen på at Mastermind-gruppen kan vokse i tiden som kommer.
Kjenner du noen som burde vært med i gruppen? Ta gjerne kontakt med Kjetil Fyllingen.
Vi vil bidra til ny bibelbegeistring
Potensialet er veldig stort for å nå kommende generasjoner med Guds ord. Derfor gir vi ut Bibelen på podkast.
Ukas ros går til Egmont Kids Media Nordic
Ukas ros går til Egmont Kids Media Nordic for å satse på julens egentlige budskap i julehefteformat!
NRK Supers ansvar for å formidle julebudskapet til barna
Det er prisverdig at Egmont gjør dette, og jeg håper mange andre stiller de samme spørsmålene fremover: Bør vi ikke fokusere litt på det som faktisk er julens budskap? Er det ikke viktig å gi dette fokuset tilbake til barna?