Gratis e-hefte med andakter og refleksjons/samtalespørsmål: Fem tekster fra Drikk – andakter i en hverdag full av skjermer

Gratis nedlastning

Takk for din gave!

Tusen takk for din gave! I forrige gavebrev skrev vi at evangeliet er gode nyheter også for mennesker som kjenner på tiltrekning til personer av samme kjønn, eller for dem som er usikker på egen kjønnsidentitet. Vi vet at det ligger mye smerte i disse spørsmålene og tar ikke lett på hvordan vi formidler det. Det gjør at det er helt nødvendig at vi kommer nær menneskene vi snakker om.  

Nettopp derfor er det så viktig at vi reiser ut på skoler og i menigheter for å møte unge mennesker. Din gave gjør dette mulig! Når vi er ute med HeltFri, formidler vi Guds gode historie, og opplever at Gud får berøre unge med sin radikale kjærlighet og nåde. Det er nydelig!  

Vi ser også at andre deler av arbeidet i Tro & Medier gir mennesker et møte med Gud. Nylig fikk vi følgende tilbakemelding fra en deltaker på et av nettkursene til omGud.net: 

«Jeg visste at Gud elsker meg, men var ikke klar over at han elsker meg så høyt. (…) Jeg er dypt berørt og veldig takknemlig for denne ufortjente kjærligheten som har tinet opp hjertet mitt og er i ferd med å heale alle de sårene som et menneskeliv bærer med seg. Tusen takk for dette kurset! Det gikk rett inn i hjertet.» 

Og denne fikk vi i forbindelse med podkasten «Bibelen på ett år» 

«Vil bare takke Gud for det arbeidet du/dere har gjort med å få bibelen lest opp. Dette har hjulpet meg mye med å komme tilbake til tro.»

Tusen takk for at du, med din gave, har vært med og gi mennesker et møte med Jesus i mediene! 

 

Vennlig hilsen fra

Jarle Haugland
daglig leder