Takk for din gave!

!Jeg ville bare si noen ord og si at vi er utrolig takknemlige for din gave til arbeidet om å gjøre Jesus synlig i mediene. 

Tusen takk for din gave! Hver eneste krone du gir, bidrar til å på en eller annen måte gjøre Jesus synlig i mediene – i menneskers medievalg, i allmenne medier og hos dem som søker etter Gud på nett. For er det ikke nettopp det det handler om? “Gå derfor og gjør alle folkeslag til disipler: Døp dem til Faderens og Sønnens og Den hellige ånds navn og lær dem å holde alt det jeg har befalt dere. Og se, jeg er med dere alle dager inntil verdens ende.” (Matteus 28, 19-20).  

Det er et viktig oppdrag du er med på – oppdraget fra selve kongen! Kongen som ble født i en stall, som et lite barn med verdens herrevelde lagt på hans skulder. Han har av den grunn fått navnet Underfull rådgiver, Veldig Gud, Evig far og Fredsfyrste. Og ikke bare det, men han er vår rådgiver, vår Gud, vår far og vår fredsfyrste. Og det fortjener alle å vite. I Jerusalem og hele Judea, i Samaria, i familien din, på jobben din, i nabolaget ditt og helt til jordens ende.  

Takk for at du tar misjonsbefalingen på alvor, og at vi kan stå sammen i oppdraget om å gjøre Jesus synlig på kanskje den største misjonsmarken som finnes, nemlig i mediene.  

Jeg hadde et møte med NRK Super nylig, for å snakke om det kristne julebudskapet i deres sendinger. Møtet styrket min overbevisning om at Tro & Mediers mediestipend er viktig, for den beste måten å påvirke mediene på, er å lage godt og kreativt innhold. Din gave bidrar til at det er mulig. Tusen takk! 

Jarle Haugland
daglig leder

Senter for Tro & Medier

}

Åpningstider

Mandag 09:00–15:00

Tirsdag 09:00–15:00

Onsdag er telefonen stengt

Torsdag 09:00–15:00

Fredag 09:00–15:00

BESØKSADRESSE

Fjøsangerveien 45

5054 Bergen

POSTADRESSE

Postboks 2420 Solheimsviken

5824 BERGEN

v

KONTAKT OSS

E-post: post@troogmedier.no

Tlf.: 56 31 40 50

Gave

Vipps: 55256

Kontonummer 3000.14.66824

Organisasjonsnr. 971 492 996

Nysgjerrig?

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Share This