Ukas ros til «Reisen hjem»
Denne uka fikk vi en programreaksjon fra en av våre mediepartnere som ønsket å takke for serien «Reisen hjem».
Takken ble først sendt til TV 2 og vi setter pris på at den ble sendt til oss etterpå. Vi er helt enig med vår mediepartner og ønsker denne uka å rose programmet på TV 2, produsert av TV Inter, på bakgrunn av programreaksjonen. «I dag har jeg sendt en e-post til TV2 for å takke for serien «Reisen hjem». Sist søndag var det Hanne Krogh som fortalte sin troshistorie. Veldig fint!», sto det i e-posten til TV 2 og til oss.
– Kanskje enda viktigere
Programleder Egil Svartdahl blir i denne programserien kjent med norske kjendiser og viser seerne en annen side av dem. Programmene snakker åpenhjertig, nært og tett og hva som har vært avgjørende for tro og tvil, og hvordan oppvekst og bakgrunn i kirke og menighet har vært med på å prege livet – på godt og vondt. – Vi mottar ofte reaksjoner på programmer etter negative hendelser. Det er selvsagt viktig å si ifra når vi mener noe er galt, men det kanskje enda viktigere å si ifra til mediene når de har gjort noe bra, sier Simen Søvik, kommunikasjonsleder i Tro & Medier.
Oppfordring på Facebook
Vår Mediepartner benyttet muligheten til å rose flere av sine favoritter når hun først tok kontakt med TV 2, samtidig som hun påpekte noe som ikke var like bra. I tillegg til tilbakemeldingen til TV 2 ble det gitt en oppfordring på Facebook som vi ønsker mer av. «Jeg oppfordret forresten på min fb-side folk til å «bombardere» TV2 med takk for «Reisen hjem»», sto det i e-posten vi fikk. Har du en reaksjon? Om den er positiv eller negativ ønsker vi din tilbakemelding. Du kan sende inn din reaksjon her.
Ønsker du å gi en gave og bidra til å gjøre Jesus synlig i mediene? Ved å bli Mediepartner i Tro & Medier eller gi en gave på Vipps til 55256, hjelper du oss til å nå lenger.
Ukas ros går til Demenskoret på NRK tv
Demenskoret på NRK får Ukas ros.
Ukas ros går til Tuva i «Klar til strid»
Hun hadde ett ønske til NRKs produksjonsteam: hun ville at troen hennes skulle komme tydelig fram. Ukas ros går til Tuva Fagermoen.
Ukas ros går til Egmont Kids Media Nordic
Ukas ros går til Egmont Kids Media Nordic for å satse på julens egentlige budskap i julehefteformat!