Ukas ros til «Noe på hjertet»
Hjertevarmt, personlig, modig, sårbart og med fokus på hva Jesus betyr i hverdagen. Slik beskriver leder for omGud.net, Kjetil Fyllingen, podcasten til Maria Celine Lundeby og Ingebjørg Nandrup.
Gjennom sin podcast gjør de evangeliet om Jesus levende på nett – eller som vi liker å kalle dem: de er digitale disipler.
Vi ønsker å gi dem ros for at de tar med seg Gud inn på en digital arena og gjør det på en nær og personlig måte.
Podcasten passer perfekt for jenter mellom 16 og 100, men også menn kan ha godt av å få med seg podcasten.
Selv beskriver de seg som to damer som snakker med bra damer. De er tydelig kristen og spør alle gjestene sine om hvorfor de er kristen. «Alle har noe å dele, noe selverfart og viktig, noe som kan være bra for andre å høre», skriver de i beskrivelsen av podcasten.
Begge har mye på hjertet og byr på både latter og tårer. Hør alle episodene her!
Foto: Skjermdump, soundcloud.com/noepahjertet
Ønsker du å gi en gave og bidra til å gjøre Jesus synlig i mediene?
Ved å bli Mediepartner i Tro & Medier eller gi en gave på Vipps til 55256, hjelper du oss til å nå lenger.
Ukas ros går til Partolken
Ukas ros går til Partolken, Maria Mork, for sin tilstedeværelse i sosiale medier med budskapet om at det er håp for ektepar som strever.
Ukas ros går til TV2-serien «Kompani Lauritzen»
Ukas ros går til Kompani Lauritzen, for å fremstille en kultur der man heier hverandre frem og bekrefter det gode i hverandre.
Ukas ros går til NRKs påskegudstjenester
Vi roser NRK for påskegudstjenestene fra Salhus Kirke.