
Ukas ros går til Instaordet

Foto: Skjermdump fra Instagram.
I en hverdag fylt av sosiale medier og reklamer og små morsomme videoer, dukker det av og til opp herlige avbrudd. Instaordet er et daglig bibelvers som står på ren bakgrunn. Kun Guds ord inn i feeden din hver dag. Tro & Mediers Jenny Ofrim Bruvik opplevde dette som så positivt at hun delte det med oss andre.
– Jeg elsker når noen fyller feeden min med noe som er oppmuntrende og sunt. Det blir som friske pust med sannhet som dekker over litt av de andre impulsene som sosiale medier gir. Det er ikke alltid enkelt å finne slikt innhold, så jeg blir virkelig glad når noen tar på seg det ansvaret. Det håper jeg også flere blir med på, sier hun.
Ukas ros går derfor til Instaordet, og vi håper å få se flere fylle sosiale medier med gode verdier og kristen tro.
Sammen gjør vi Jesus synlig i mediene.
Bli fastgiver eller støtt oss gjerne med en gave. Vipps 55256 eller kontonummer 3000.14.66824.
Vil Are Sende Osens «Bibelen 2.0» skape ramaskrik eller åpne døren til visdom?
Men hva kan vi forvente når en humorist kaster seg ut i et slikt prosjekt? Vil det bli forkynnelse i beste sendetid – eller mer som når fanden leser Bibelen?
Ukas ros til Carola og Hver gang vi møtes
Ukas ros går til Carola for hennes sterke og inspirerende vitnesbyrd i sesongåpningen av Hver gang vi møtes på TV 2. Programmet, som ble sendt 1. januar og samlet hele 550.000 seere, oppnådde det høyeste seertallet på fem år! Det var virkelig en imponerende måte å...
Ukas ros til kongefamilien
Denne uken vil vi rose kongefamilien, for deres sterke og tydelige vitnesbyrd i programmet Jul i Slottskapellet som ble vist på NRK 18. desember. Se sendingen her. Kronprinsfamilien hadde invitert hjelpearbeidere fra Røde Kors, Flyktninghjelpen, Norsk Folkehjelp,...