
Ukas ros går til Instaordet

Foto: Skjermdump fra Instagram.
I en hverdag fylt av sosiale medier og reklamer og små morsomme videoer, dukker det av og til opp herlige avbrudd. Instaordet er et daglig bibelvers som står på ren bakgrunn. Kun Guds ord inn i feeden din hver dag. Tro & Mediers Jenny Ofrim Bruvik opplevde dette som så positivt at hun delte det med oss andre.
– Jeg elsker når noen fyller feeden min med noe som er oppmuntrende og sunt. Det blir som friske pust med sannhet som dekker over litt av de andre impulsene som sosiale medier gir. Det er ikke alltid enkelt å finne slikt innhold, så jeg blir virkelig glad når noen tar på seg det ansvaret. Det håper jeg også flere blir med på, sier hun.
Ukas ros går derfor til Instaordet, og vi håper å få se flere fylle sosiale medier med gode verdier og kristen tro.
Sammen gjør vi Jesus synlig i mediene.
Bli fastgiver eller støtt oss gjerne med en gave. Vipps 55256 eller kontonummer 3000.14.66824.
Tro & Mediers nyttårskavalkade 2024
Nå nærmer det seg slutten på året, og vi har samlet noen av de mest populære innleggene fra Facebook-siden vår – innlegg som har inspirert, fått dere til å reflektere og kanskje dele videre. Klikk på overskriftene for hver måned og bli med på en reise gjennom årets...
2024 – en oppsummering
Nysgjerrig på hva vi har gjort i 2024? Her er en oppsummering av noen av våre høydepunkter! Gjennom året har vi publisert både nettartikler og spennende artikler fra bladet vårt På Bølgelengde, som du forresten kan få tilsendt gratis i posten – bare trykk her. Ca....
Jarle oppsummerer 2024
Tro & Medier-sjef Jarle Haugland har i 2024 ledet en undersøkelse om pornobruk blant kristne, utviklet et eget nettkurs og arbeidet for at Tro & Medier skal dykke dypere inn i viktige temaer.