Ukas ros går til Fædrelandsvennens dekning av vekkelsen på Vigeland
Denne uka ønsker Tro & Medier å gi Ukas ros til avisen Fædrelandsvennen.
Siden februar har det pågått en vekkelse på bedehuset på Vigeland, og avisen har besøkt et møte og skrevet en flott artikkel. Her får både menighetsledelse og mennesker som har blitt berørt, komme til orde.
Vi synes det er veldig bra at Fædrelandsvennen beskriver hva som skjer i et kristent miljø på denne positive måten. En stor takk til avisen!
———————————————
Tro & Medier jobber for å hjelpe deg å ta gode medievalg.
Bilde: Screenshot fra artikkelen i avisen Fædrelandsvennen.
Sammen gjør vi Jesus synlig i mediene.
Bli fast giver eller støtt oss gjerne med en gave. Vipps 55256 eller kontonummer 3000.14.66824.
Hvorfor gjøre Jesus synlig i mediene om livet ikke har to utganger?
Prost Ingeborg Sommer vil begrave forkynnelsen om at livet har to utganger, frelse eller fortapelse, sier hun i Vårt Land. Det er ikke vanskelig å se det sympatiske og håpefulle i det. Vi tilhører en Gud som «vil at alle mennesker skal bli frelst og komme til sannhets...
Ukas ros går til TV2-programmet Familiekoden!
Ukas ros går til Familiekoden, for sine gode og balanserte episoder om familier og barneoppdragelse, hvor også en kristen familie er med.
Skjermfri uke for å feire Facebooks 20-årsdag
Opprinnelig ble sosiale medier laget for å føre folk sammen, men Jarle Haugland påstår at vi like mye opplever vi noen dårlige effekter.